.vs Bestandsextensie
Bestandstype 1Vertex Shader-bestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | Tekst |
Wat is een VS-bestand?
Bestand gebruikt door OpenGL- en DirectX-applicaties en games; slaat verlichtingseigenschappen op voor verticale lijnen, dit zijn punten in de 3D-ruimte waardoor een 3D-model schaduweffecten kan hebben; opgeslagen in een platte tekstindeling.
OPMERKING: Vertex shader-bestanden gebruiken vaker de extensie .VSH . Vertex-shaderbestanden met de extensie ".vs" gebruiken mogelijk niet hetzelfde formaat, afhankelijk van de grafische doelengine.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2GreekToMe verslijstbestand
De ontwikkelaar | Charles H. Koning |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | Tekst |
.VS optienummer 2
Bestand gemaakt door GreekToMe, een Grieks NT-studieprogramma; bevat een lijst met de verzen die in de verzenlijst zijn geselecteerd en vervolgens zijn geëxporteerd via het menu Opties voor Bestand → Verslijst exporteren ...; kan later worden geïmporteerd door Bestand → Verslijst importeren ... te kiezen om de selecties te herstellen.
Linux |
|
Bestandstype 3Levendig inclusief bestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Diverse bestanden |
Formaat | NB |
.VS optienummer 3
Formaat gebruikt door Vivid 2.0, een Palm OS-aanpassingsprogramma.