.u Bestandsextensie
Bestandstype 1Unreal Tournament Class-pakket
De ontwikkelaar | epic Games |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een U-bestand?
Bevat instellingen gebruikt door Unreal Tournament; opgeslagen in de Unreal System-map, d.w.z. "\Unreal\System\Engine.u;" Kan worden vervangen door aangepaste klassenpakketten.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 2AU-audiobestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Geluidsbestanden |
Formaat | NB |
.U optienummer 2
Audiocontainerformaat dat vaak wordt gebruikt om op te slaan? -wet gecodeerde audiogegevens; geïntroduceerd door Sun Microsystems en ook gebruikt door MusicKit voor het NeXT-besturingssysteem; bevat een header met zes 32-bits woorden, een optionele informatiesectie en vervolgens de audiogegevens.
AU-bestanden gebruiken meestal de extensie .AU .
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 3Subsampled onbewerkt YUV-beeld
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Rasterafbeeldingsbestanden |
Formaat | binair |
.U optienummer 3
Subsampled "U"-afbeelding gemaakt door ppmtoyuvsplit, een op Unix gebaseerd opdrachtregelprogramma dat splitst .PPM bestanden naar .Y , U en .V bestanden; bevat de "U" chrominantie- of kleurcomponent van de afbeelding; wordt gebruikt om beeldgegevens op te slaan in een formaat dat vereist is door de Stanford MPEG-codec.
Y-, U- en V-bestanden kunnen worden herbouwd naar hun originele PPM-bestand met behulp van het hulpprogramma yuvsplittoppm.
OPMERKING: De programma's ppmtoyupls en yuvsplittoppm maken deel uit van netpbm, een op Unix gebaseerd grafisch pakket.
Linux |
|