.t3d Bestandsextensie
Bestandstype 1Unreal Engine 3D-objectbestand
De ontwikkelaar | epic Games |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | Tekst |
Wat is een T3D-bestand?
Bestand gebruikt door Unreal Engine, een programma dat het mogelijk maakt om multiplayer first-person shooters te maken; bevat een tekstlijst met onwerkelijke kaartobjecten, ook wel kaartacteurs genoemd; wordt gebruikt om verschillende objecten te beschrijven en deze op een onwerkelijke kaart te plaatsen.
T3D-bestanden gebruiken verschillende formaten voor verschillende versies van Unreal Engine.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 2Snel 3D-document
De ontwikkelaar | Elektrische regen |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | binair |
.T3D optie nummer 2
3D-document gemaakt door Swift 3D, een 3D-modellerings- en animatieprogramma; slaat het 3D-model, materiaalinstellingen (texturen), cameraposities, verlichtingsinformatie, omgevingsgrafieken en andere 3D-informatie op; Slaat ook de animatietijdlijn op.
Swift 3D-documenten worden gebruikt om animaties te maken voor Adobe Flash en Microsoft Expression Blend. T3D-bestanden worden vaak gemaakt vanaf een basis .3DS -model.
OPMERKING: Electric Rain Swift 3D is niet meer leverbaar en is niet langer beschikbaar.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 3TicTacTi-advertentiedefinitiebestand
De ontwikkelaar | TicTacTi |
Categorie | Instellingenbestanden |
Formaat | XML |
.T3D optie nummer 3
Bestand gebruikt door TicTacTi Ads Engine (tttEngine), een programma dat wordt gebruikt voor het overlappen van advertenties in video's en games; bevat XML-geformatteerde tekst die het schermbeeld en het ontwerp van de advertenties beschrijft.
T3D-bestanden worden gebruikt in video's en games om advertenties strategisch te plaatsen.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Linux |
|
Regenjas |
|