NEE : SV : NL .pssg-bestand

.pssg Bestandsextensie

Bestandstype EGO Engine-texturenbestand

De ontwikkelaar Codemasters
Categorie Spelbestanden
Formaat binair

.PSSG-optienummer

Grafisch bestand gebruikt door games gemaakt met de EGO Engine, een game-engine voor raceauto's ontwikkeld door Codemasters; bevat texturen voor game-objecten, waarin kan worden opgeslagen .DDS , .TGA of . BMP bestanden; gebruikt voor raceauto-skins, baanafbeeldingen en andere game-afbeeldingen.

Meer informatie

De EGO-engine werd gebruikt om games te ontwikkelen zoals:

De texturen in PSSG-bestanden kunnen worden bewerkt met verschillende editors, waaronder PSSG Editor en F1 2010 Textures Editor.

Programma's die PSSG-bestanden openen
Dakramen en raamkozijnen
Opera
F1 2010 Texturen-editor
Codemasters Colin McRae: DiRT 3
Linux
Opera
Regenjas
Opera

Over PSSG-bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de extensie *.pssg verantwoordelijk voor is en hoe u het kunt openen.

Alle bestandstypen, beschrijvingen van bestandsformaten en softwareprogramma's die op deze pagina worden vermeld, zijn individueel onderzocht en geverifieerd door het FileInfo-team. Wij streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsformaten die wij meerdere malen hebben getest.