NEE : SV : NL .menu-bestand

.menu Bestandsextensie

Bestandstype Quake 3 Engine-menubestand

De ontwikkelaar id Software
Categorie Spelbestanden
Formaat Tekst

.MENU-optienummer

Menubestand gebruikt door het spel id Tech 3 (Quake III engine); stelt de lay-out en eigenschappen van de spelmenu's en de HUD-interface (Head-Up Display) in; opgeslagen in een platte tekstindeling; meestal opgeslagen .PK3 spelpakketten.

Meer informatie

MENU-bestanden kunnen worden gebruikt om knoppen, achtergronden en mouse-over-eigenschappen aan te passen, en de first-person perspectiefweergavefuncties, inclusief menu's, tekststijlen, kleuren, texturen, dradenkruis en de plaatsing van interface-elementen.

Programma's die MENU-bestanden openen
Dakramen en raamkozijnen
GNU Emacs
id Software Quake 3
Linux
GNU Emacs
Vi
id Software Quake 3
Regenjas
GNU Emacs
Apple Teksteditor
id Software Quake 3

Over MENU-bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de *.menu-extensie verantwoordelijk voor is en hoe u het kunt openen.

Bestandstype Quake 3 Engine Menu Bestand Document-, Mac-, Windows-, Linux-, Android- en iOS-softwarebeschrijvingen op deze pagina zijn individueel onderzocht en geverifieerd door het FileInfo-team. Wij streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsformaten die wij meerdere malen hebben getest.