.irrmesh Bestandsextensie
Bestandstype Irrlicht statisch mesh-bestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | XML |
.IRRMESH-optienummer
Mesh-bestand gemaakt door Irrlicht, een open source 3D-engine geschreven in C++; geschreven in het XML-formaat; bevat mesh-gegevens die zijn gekoppeld aan knooppunten in .IRR bestanden waarnaar Irrlicht verwijst om spelscènes te creëren; Meshgegevens bevatten beschrijvingen van het begrenzingsvak en parameters voor hoekpunten en indices.
Om een .IRRMESH bestand in Ambiera CopperCube, selecteer de mesh van uw object, kies Bestand → Exporteren → Selectie opslaan als Irrlicht Mesh ..., geef het bestand een naam, kies de opslaglocatie en klik op Opslaan.
OPMERKING: Mesh-bestanden zoals IRRMESH worden gebruikt om de vorm van objecten in 3D-engines te creëren, waardoor de objecten in gameplay worden omgezet.