.int Bestandsextensie
Bestandstype 1Fallout samengesteld script
De ontwikkelaar | Bethesda Softworks |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | NB |
Wat is een INT-bestand?
Collectief script geschreven voor Fallout 1 & 2 om de Fallout-omgeving te animeren; slaat de samengestelde versie op van a .SSL -bestand, dat het gedrag van objecten op de kaarten, het bestaan van NPC-personages, de dialoog tussen personages en andere spelelementen dicteert.
Om het spel te laten werken, moet een SSL-bestand in een INT-bestand worden gebundeld. U kunt de Fallout Script Editor gebruiken om SSL-bestanden te compileren. Nadat u het script heeft gecompileerd, heeft het INT-bestand dezelfde naam als de SSL waaruit het bestaat, bijvoorbeeld voorbeeld.ssl wordt voorbeeld.int.
Om een INT-bestand te gebruiken, moet het in de map \data\scripts van je gamemap worden geplaatst.
OPMERKING: Als u een INT-bestand wilt bewerken, opent u het overeenkomstige SSL-bestand, brengt u de wijzigingen aan en compileert u het opnieuw.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2Onwerkelijk internationaal lokalisatiebestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | Tekst |
.INT-optienummer 2
Bestand gebruikt door de Unreal Engine om games zoals Rune en Unreal Tournament te ontwikkelen; opgeslagen in hetzelfde formaat als .INI configuratiebestanden; bevat gegevens als onwerkelijke verwijzingen om tekst, zoals berichten of dialoogvensters, in de juiste taal weer te geven; wordt geleverd met een onwerkelijk pakket.
Niet-gerealiseerde lokalisatiebestanden worden opgeslagen in taalspecifieke submappen in de map Engine\Localization\ van een project. Voor verschillende talen zijn verschillende extensies toegewezen:
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 3SGI geheel afbeelding
De ontwikkelaar | Silicon Graphics |
Categorie | Rasterafbeeldingsbestanden |
Formaat | binair |
.INT-optienummer 3
Basis zwart-wit (monochroom) beeldformaat ontwikkeld door Silicon Graphics; slaat beeldgegevens op met behulp van gehele getallen die de inhoud van elke pixel vertegenwoordigen.
Kleuren-SGI-afbeeldingen maken vaak gebruik van het bestand .SGI .
Dakramen en raamkozijnen |
|
Linux |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 4Sony Camcorder Beeldbeheerbestand
De ontwikkelaar | Sony |
Categorie | Videobestanden |
Formaat | NB |
.INT-optienummer 4
Verwijder dit bestand niet als u video's of foto's niet correct wilt kunnen opnemen of afspelen. INT-bestanden zijn standaard verborgen bestanden en worden meestal niet weergegeven.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 5Intellivision Game ROM-bestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
.INT-optienummer 5
Een INT-bestand is een ROM-bestand dat wordt gebruikt door Intellivision-emulators, zoals MESS, Nostalgia en Bliss. Het bevat een exacte kopie van de spelgegevens van de originele spelcassette, die door een emulator wordt gebruikt om het spel te spelen.
Intellivision-emulators worden gebruikt om Intellivision-spellen te spelen alsof ze op het originele systeem worden uitgevoerd. Spelgegevens van de originele spelcassette worden in een INT-bestand gedumpt, dat wordt gebruikt om het spel op te slaan in een formaat dat kan worden afgespeeld door een Intellivision-emulator.
De Intellivision is een videogameconsole die in 1979 door Mattel Electronics werd uitgebracht als concurrent van de Atari 2600. Hij werd uiteindelijk stopgezet in 1990. Sommige Intellivision-gametitels zijn Boxing, Auto Racing, Armor Battle, Night Stalker, Sub Hunt en Tron: Solar Zeilschip.