.fce Bestandsextensie
Bestandstype 1ForeUI aangepast elementbestand
De ontwikkelaar | EaSynth-oplossing |
Categorie | Ontwikkelaarsbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een FCE-bestand?
Bestand gebruikt door ForeUI, een hulpmiddel voor het maken van prototypen van de gebruikersinterface; bevat een aangepast gebruikersinterface-element gemaakt door een ontwikkelaar; wordt gebruikt om de standaardelementen van de applicatie uit te breiden.
Aangepaste ForeUI-elementen kunnen worden gericht op specifieke typen interfaces, zoals iPhones of browservensters.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2Need for Speed Mesh-bestand
De ontwikkelaar | Electronic Arts |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | NB |
.FCE-optienummer 2
Een FCE-bestand is een 3D-model dat wordt gebruikt door het autoracespel Need for Speed 1-3. Het kan het masker voor een auto bevatten of het dashboard in de auto, dat de vorm van de auto of het dashboard definieert. FCE-bestanden worden opgeslagen in .VIV archieven, die door het spel worden gebruikt om raceauto's te laden.
FCE-bestanden zijn niet bedoeld om rechtstreeks door Need for Speed-gebruikers te worden geopend. Sommige gebruikers die de gameplay graag willen aanpassen, extraheren FCE-bestanden uit VIV-bestanden om het uiterlijk van auto's en dashboards in de game te bewerken. De NFS Wizard-tool kan worden gebruikt om FCE-bestanden uit VIV-bestanden te extraheren en deze te bekijken en te bewerken.
car.fce - Het bestand met het masker voor de auto.
dash.fce - Het bestand dat het masker voor het dashboard in de auto bevat.
Dakramen en raamkozijnen |
|