.Is in Bestandsextensie
Bestandstype 1Erlang-broncodebestand
De ontwikkelaar | Ericsson |
Categorie | Ontwikkelaarsbestanden |
Formaat | Tekst |
Wat is een ERL-bestand?
Broncodebestand geschreven in Erlang, een programmeertaal die wordt gebruikt om schaalbare realtime systemen te bouwen voor bankieren, e-commerce, instant messaging en datatelefonie; kan worden gecompileerd en uitgevoerd vanuit de Erlang-shell.
De Erlang-taal is handig voor het schrijven van gedistribueerde, fouttolerante en gelijktijdige applicaties. Het werd oorspronkelijk door Ericsson ontwikkeld voor gebruik in de datacommunicatiesystemen van het bedrijf.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 2GameGuard-foutlogbestand
De ontwikkelaar | nBeschermen |
Categorie | Diverse bestanden |
Formaat | NB |
.ERL optie nummer 2
Bestand gegenereerd door GameGuard, een Windows-programma dat de systeemprestaties voor gaming optimaliseert; gegenereerd elke keer dat GameGuard wordt uitgevoerd en kan prestatiestatistieken, foutrapporten en gedetecteerde virusinformatie bevatten; moeten naar GameGuard Support worden gestuurd als er problemen met de software optreden.
OPMERKING: GameGuard maakt ERL-bestanden voor de games die het beheert. Het maakt ze aan in een map met de naam GameGuard in de installatiemap van het spel.
Linux |
|