.erf Bestandsextensie
Bestandstype 1BioWare Entity-bronbestand
De ontwikkelaar | BioWare |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een ERF-bestand?
Game-archieven gebruikt door de game-enginetechnologie van BioWare, zoals Aurora Engine, Eclipse Engine en Odyssey Engine; kan verschillende soorten gegevens voor een game bevatten, waaronder modellen, texturen, animaties, geluid en spelniveaus; wordt gebruikt om originele spelinhoud uit te pakken, maar ook om wijzigingen en toevoegingen aan het spel aan te brengen.
ERF-bestanden kunnen worden bewerkt met de ERF Editor-component van de Dragon Age Toolset. Ze kunnen samen ingepakt worden .DAZIP bestanden voor distributie in de game Dragon Age: Origins.
De Aurora Engine wordt gebruikt voor games als Neverwinter Nights en The Witcher. De Eclipse Engine wordt gebruikt voor Dragon Age: Origins en de Odyssey Engine wordt gebruikt voor Star Wars: Knights of the Old Republic. Elk van deze spellen maakt gebruik van ERF-bestanden.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2Epson RAW-bestand
De ontwikkelaar | Epson |
Categorie | Camera Raw-bestanden |
Formaat | binair |
.ERF-optie nummer 2
Camera RAW-bestand vastgelegd door een digitale camera van Epson; opgeslagen in een niet-gecomprimeerd formaat; kan worden geopend met behulp van de software die bij de Epson-camera wordt geleverd, zoals Epson PhotoRAW; kan ook rechtstreeks worden afgedrukt met behulp van sommige Epson-printers.
Linux |
|
Regenjas |
|