.chr Bestandsextensie
Bestandstype 1Doki Doki Literatuurclub! Karakterbestand
De ontwikkelaar | Saved Team |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | NB |
Wat is een CHR-bestand?
Een CHR-bestand bevat een personage dat wordt gebruikt door Doki Doki Literature Club!, een visuele anime-roman voor Windows, MacOS en Linux. Het slaat informatie op over een van de vier personages (Monika, Natsuki, Sayori en Yuri) die in de roman voorkomen.
Waarschijnlijk kom je Doki Doki Literature Club tegen! CHR-bestanden als u de visuele roman hebt geïnstalleerd. De CHR-bestanden bevinden zich in de map "characters" van de gamemap.
monika.chr - Naam van Monika's karakterbestand.
natsuki.chr - Naam van het tekenbestand voor Natsuki.
Sayori.chr - Naam van Sayori's karakterbestand.
yuri.chr - Naam van het tekenbestand voor Yuri.
Bestandstype 2CryENGINE-tekenbestand
De ontwikkelaar | Crytek |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | NB |
.CHR optie nummer 2
3D-modelbestand gemaakt door de CryENGINE SDK, een reeks applicaties die worden gebruikt om platformonafhankelijke games voor pc- en consolesystemen te bouwen; omvat de mesh-, skeletpositie, hoekpunteigenschappen en morph-metingen; gebruikt om menselijke en buitenaardse karakters te creëren, evenals gemodelleerde spelobjecten.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 3Borland-tekensetbestand
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Lettertypebestanden |
Formaat | NB |
.CHR optie nummer 3
Biedt stijlopties voor verschillende lettertypen; kan verschillende formaten en stijlen bevatten voor een bepaald lettertype; moet worden opgeslagen in de map "Lettertypen".
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 43ds Max-tekenbestand
De ontwikkelaar | Autodesk |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | binair |
.CHR optie nummer 4
Driedimensionaal karaktermodel gemaakt door 3ds Max, een programma dat wordt gebruikt voor 3D-modellering, weergave en animatie; bevat het model van een stilstaand of geanimeerd personage, inclusief geometrie, texturen, lichteffecten en andere 3D-modeleigenschappen; gebruikt om karakters te ontwikkelen die worden gepubliceerd in games, films en televisie.
3ds Max kan CHR-bestanden opslaan als .MAX bestanden. Het kan ook CHR-bestanden naar verschillende formaten exporteren, waaronder .DAE , .FXB , .DXF , .IGS , .STL en vele anderen.
Dakramen en raamkozijnen |
|