.cgz Bestandsextensie
Bestandstype 1Kubuskaartbestand
De ontwikkelaar | Wouter van Oortmerssen |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een CGZ-bestand?
Kaartbestand gemaakt voor games met behulp van de first-person shooter-engine "CUBE;" slaat de lay-out en objecten op die in het niveau zijn opgenomen; gebruikt voor zowel vooraf geïnstalleerde kaarten als aangepaste, door de gebruiker gedefinieerde kaarten.
De CUBE-engine werd gebruikt om de games Cube en AssaultCube (voorheen ActionCube) te maken. De engine werd omgebouwd tot een ander spel genaamd Cube 2: Sauerbraten, waarmee kaarten worden opgeslagen .OGZ indiener.
OPMERKING: AssaultCube CGZ-bestanden moeten in de volgende map worden opgeslagen: /attackcube/packages/maps/.
Bestandstype 2Archief Linux-stuurprogramma's
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Systeembestanden |
Formaat | NB |
.CGZ optie nummer 2
Archief met softwaredrivers die op een Red Hat Linux-systeem kunnen worden geïnstalleerd; vaak opgenomen op een Red Hat Boot Disk; meestal opgeslagen in de directory /modules en genaamd "modules.cgz."
Linux |
|