bijv Bestandsextensie
Bestandstype 1Babylon-woordenlijstbestand
De ontwikkelaar | Babylon |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een BGL-bestand?
Woordenlijstbestand gebruikt door Babylon, een programma dat online vertaling in veel verschillende talen ondersteunt; bevat termen en definities die in Babylon kunnen worden geladen; kan door de Babylon-applicatie direct in verschillende talen worden vertaald.
BGL-bestanden kunnen worden gegenereerd met behulp van de Babylon Glossary Builder, die kan worden gebruikt om aangepaste woordenlijsten te maken.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 2Vluchtsimulator-landschapsbestand
De ontwikkelaar | Microsoft |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
.BGL optie nummer 2
Gegevensbestand gebruikt door Microsoft Flight Simulator, een vluchtsimulatiespel; bevat natuurlijke gegevens voor vlieglocaties en luchthavens; kleine sites hebben één BGL-bestand nodig, terwijl complexere sites en luchthavens meerdere BGL-bestanden kunnen gebruiken.
BGL-bestanden die bij Flight Simulator worden geleverd, mogen niet worden gewijzigd. Er kunnen echter aangepaste BGL-bestanden worden gemaakt om aangepaste vliegvelden en luchthavens te maken. Deze bestanden moeten in de volgende map worden opgeslagen:
Microsoft Flight Simulator X \ AddOn Scenery \ scenery
Ze kunnen ook worden opgeslagen in een aangepaste map in de hoofdmap van de vluchtsimulator, zoals de onderstaande map:
Microsoft Flight Simulator X\Aangepast\scenery
Aangepaste BGL-bestanden kunnen worden gemaakt en gecompileerd met behulp van programma's van derden. Zodra een aangepast BGL-bestand in de juiste map is geplaatst, zal het beschikbaar zijn in het spel.
Dakramen en raamkozijnen |
|